Mega
eRP
Optimisez la gestion de votre PME avec MEGA ERP
MEGA ERP est une solution tout-en-un conçue pour les PME. Profitez de modules adaptés à vos besoins :
- MEGA Gestion : Maîtrisez vos opérations
- MEGA Comptabilité : Gérez vos finances facilement
- MEGA Salaires : Simplifiez la gestion du personnel
- MEGA GED : Dématérialisez et sécurisez vos documents
Pourquoi choisir
Mega ERP ?
Mega ERP ?
- Simplicité d’utilisation : Interfaçage intuitif pour une prise en main rapide
- Efficacité maximale : Automatisez vos processus et boostez votre productivité
- Évolutivité garantie : Mises à jour trimestrielles pour rester à la pointe
- Flexibilité inégalée : Versions locale et cloud pour s’adapter à vos besoins
- Connectivité avancée : Intégration facilitée avec vos outils existants
- Accompagnement sur mesure : Migration en douceur et reprise de l’historique
- Modularité : Possibilité de n’utiliser qu’un seul module, indépendamment du reste
The Modules
- CRM
- Product and stock management
- Sales Management
- Purchasing Management
- Vehicle management for garages
- Management of building sites or mandates
- After-sales service
- Production management
- Mobile management and E-commerce
- Cellar accounting (ICO)
- Swissdec 4 certified software
- Wage Types Set Up
- Employee and transfer management
- Tax management at source
- AVS, CAF, IJM, LAA, LAAAC, LPP accounts
- Organization chart of the company
- Management of time schedules
- Data exchange
- General accounting
- Funds Management
- Sub-ledger accounting
- Analytical accounting on 3 axes
- Asset Management
- Business Management
- Data exchange

- Electronic document management
- Separate interface
- Drag & Drop integration
Our formulas
MEGA CLOUD start
45 CHF
par mois et par accès
Swiss Made and Swissdec 4.0 certified
- Une société uniquement
- Monnaie local uniquement
- Un seul utilisateur
mega gestion
- CRM
- Product management
- Sales Management
mega Comptabilité
- Comptabilité général
mega Salaires
- En option, CHF 5,- par collaborateur
MEGA cloud essential
65CHF
par mois et par accès
Swiss Made and Swissdec 4.0 certified
- For a company only
- Monnaie local uniquement
- En option : modules supplémentaires et extensions
- Tout de MEGA CLOUD START
mega gestion
- Business Management
- Purchasing Management
mega Comptabilité
- Comptabilité auxiliaire des débiteurs et créanciers
- Jusqu'à 5 employés
mega salaires
mega cloud pro
85CHF
par mois et par accès
Swiss Made and Swissdec 4.0 certified
- Jusqu'à 3 sociétés
- Multi-currency
- En option : modules supplémentaires et extensions
- Tout de MEGA CLOUD ESSENTIAL
mega gestion
- Tarifs de vente multiples
- Stock management
- Bill of material management
- Jusqu'à 10 employés
mega Salaires
What are your advantages?
La prise en charge par e-mail ou téléassistance
Des professionnels certifiés à votre service
Une connaissance de votre entreprise et du paramétrage de votre dossier MEGA Software
Une réponse habituellement dans la journée, garantie dans un délai de 2 jours ouvrables
La prise en charge de toutes vos demandes, y compris les demandes complexes
Mega Cloud
Our MEGA CLOUD service corresponds to the provision of MEGA ERP software, the software is installed on our servers and you access it via a remote access.
Our service includes:
- Access rights to Partner IT's servers
- A right of final use of the solution
- A set of services defined below, including data hosting, application services maintenance and technical support
Application solutions
Partner IT met à votre disposition :
- A user session
- MEGA ERP application software updated
- Maximum storage space of 1 GB
- Regular backup of your data
- Retention of your data in a fully redundant datacenter based in Switzerland
The solution is accessible on the Partner IT server via the Internet
Partner IT ensures data hosting, maintenance limited to the upgrades of the software proposed in the solution and the security of the client's data
support mega erp
You are using MEGA ERP to manage your company and you need a competent and available partner to help you in the daily use of your tool and to solve problems. Specialized in this software, Partner IT SA will be able to accompany you in the long term.
Our services include:
- Diagnosis of problems
- Demonstration, reproduction of problems or their solution
- Modification of the page layout: addition of logos, moving, adding or deleting fields
- System configurations (Windows, printer, antivirus, etc.)
- The realization of scripts
- Importing data
- Accounting tallying
- Special configurations (label printer, OPOS, installation of cash drawers, mobiles, payment terminals, etc.)
- Training by teleassistance